شرکت InWin از کیس جدید خود با عنوان 925 با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد

شرکت InWin از کیس جدید خود با عنوان 925 با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد برای علاقه مندان به گیمر و سازندگان سیستم های سطح بالا که به دنبال ایجاد یک کامپیوتر لوکس و جالب می باشند. همچنین فضای داخلی زیادی را برای نصب قطعات و تجهیزات حرفه ای در اختیار کاربر قرار میدهد.
کیس InWin 925 نه تنها از طراحی تیز و براق برخوردار است، بلکه به علاقه مندان به کامپیوتر امکان می دهد یک ایستگاه کاری یا بازی با کیفیت بالا ایجاد کنند. این شاسی پریمیوم PC در یک صفحه تک آلومینیومی 4 میلی متر در اطراف یک قاب فولادی SECC پیچیده شده است. در هر دو طرف، پنل های شیشه ای با ضخامت 3 میلی متر وجود دارد که نمای خوبی از اجزای داخلی ارائه می دهد و با استفاده از انگشت شست های مخصوص ساخته شده به راحتی برداشته می شود. سه جایگاه نصب فن 120 میلی متری در قسمت عقب کیس تعبیه شده است تا با سه پنکه ورودی 120 میلی متری در قسمت جلویی مطابقت داشته باشد. بنابراین میتوان گفت میزان ورود و خروج هوا در این کیس برابر است و سیستم تهویه مناسبی را بوجود میاورد.

 


In Win 925 دارای یک طرح بندی تقسیم شده به صورت افقی شکل است که قسمت بالای آن سینی مادربرد را در خود جای داده است. در داخل، از مادربردهای E-ATX (12 "x 13") و جایگاه های کارت گرافیک دوگانه (به صورت عمودی یا افقی)، به علاوه تا 9 عدد  فن و 2 عدد رادیاتور خنک کننده با 360 میلی متر ارتفاع برای حداکثر عملکرد خنک کننده پشتیبانی می کند. فضای اضافی برای هیت سینک های CPU تا 200 میلی متر و کارت گرافیک با طول 420 میلی متر اختصاص داده شده است، در حالی که محفظه جدا شده PSU فضای 200 میلی متری را در اختیار شما قرار می دهد. حداکثر چهار درایو 3.5 اینچی و سه SSD 2.5 اینچی بدان معنی است که گزینه های ذخیره سازی کافی برای هر ساخت وجود دارد. در قسمت جلوی کیس به جای 3 فن 120 میلی متری میتوان از دو فن 140 میلی متری نیز استفاده کرد و علاوه بر سه فن 120 میلی متری پشت کیس، در بالای آن نیز میتوان 3 فن 120 میلی متری نصب کرد.

 


ابعاد این کیس نیز 280×570×608 میلی متر و وزن خالص آن 17.8 کیلوگرم است. درگاه های I/O جلو به راحتی لبه داخلی را می پوشانند و جدیدترین USB 3.1 Gen 2 Type-C را به همراه دو جک USB 3.1 Gen 1 Type-A و 3.5mm برای هدفون و میکروفون درج می کنند.
در اواخر ماه نوامبر، In Win 925 با قیمت 499 یورو (شامل مالیات بر ارزش افزوده) وارد بازار میشود.


یک فضای 3.5 اینچی بین پنل پشتی کیس و قسمت نصب فن های پشت کیس ایجاد شده تا این اطمینان به کاربران داده شود که فن ها مزاحمتی برای کارت های توسعه دهنده سیستم یا ورودی و خروجی های عقب کیس ایجاد نمیکنند. کاربر میتواند با باز کردن 4 پیچ دایره ای شکل فن های پشت کیس را جدا کرده و به پنل ورودی و خروجی پشت کیس دسترسی پیدا کند. پنل های سمت چپ و راست از شیشه ای با رنگ روشن ساخته شده اند.

 




 













 

منبع خبر : in-win
  • 22 آبان 1398
  • َAghasi - Admin
  • 953
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025