CHERRY صفحه کلید جدید STREAM را معرفی می کند

Cherry صفحه کلید جدید STREAM، مناسب برای محیط های کاری حرفه ای را معرفی می کند. با توجه به بسیاری از کاربران رضایت بخش STREAM اصلی، Cherry صفحه کلید را با قابلیت های پیشرفته، ظاهری مدرن و همچنین با تکنولوژی قیچی اثبات شده SX مجهز کرده است که باعث احساس راحتی تایپ و دقت بی نظری می شود. در تولید این محصول توجه ویژه ای به صدای کلیدها شد که در مقایسه با مدل قبلی - که قبلا بسیار ساکت بود - سطح سر و صدا حتی بیشتر کاهش یافته است. این باعث می شود کیبورد STREAM برای دفاتری که در آن کارمندان یه یک محیط کم سر و صدا نیاز دارند، بهترین انتخاب باشد.
در محیط های مدرن اداری، صفحه کلید و موس به عنوان لوازم جانبی روزمره ضروری شده اند. بنابراین بسیار ضروری است که این لوازم جانبی عملکردی برجسته را با یک طراحی جذاب ترکیب کنند. کیبورد STREAM نیز استانداردی را تعیین می کند: CHERRY یک ظاهر معمولی اما زیبا و مینیمالیستی را با یک پروفایل باریک ترکیب کرده است و در نتیجه یک صفحه کلید بصری جذاب برای دسکتاپ مدرن ایجاد شده است.
 

 
مانند همیشه، CHERRY متکی به مواد باکیفیت است که باعث مقاومت کیبورد در محیط های اداری با مدت زمان طولانی می شود. صفحه کلید STREAM ده کلید میانبر جهت باز کردن برنامه های مفید مانند مرورگر، سرویس گیرنده ایمیل و ماشین حساب یا برای کمک به کارهای اداری معمول و کنترل عملکردهای چند رسانه ای ارائه می دهد. همچنین می توان کامپیوتر را با کلید فوری قفل کرد؛ این جنبه امنیتی برای کاربران دفتری بسیار مفید است زیرا ورود به سیستم را قبل از ترک محل کار بسیار آسان تر می کند.

در این محصول LEDهای قرمز مستقیما در دکمه های CapsLock ،NumLock و ScrollLock یکپارچه شده تا وضعیت فعلی آنها را نشان دهد.
کیبورد CHERRY STREAM از طریق USB مستقیما به رایانه متصل می شود. هیچ درایور مورد نیاز برای استفاده از این صفحه کلید وجود ندارد زیرا با Plug & Play سازگار است. رعایت دستورالعمل های کیفیتی و محیطی برای CHERRY بسیار مهم است، به خصوص برای محصولاتی که در فضای کاری استفاده می شوند.


صفحه کلید CHERRY STREAM از اکتبر 2019 به رنگ خاکستری و سیاه کم رنگ با قیمت خرده فروشی توصیه شده از 23.99 پوند / 29.99 یورو در دسترس است.






 
منبع خبر : techpowerup
  • 20 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 711
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025