بیتفنیکس شاسی های Nova Mesh TG 4 ARGB را معرفی کرد

بیتفنیکس کیس NOVA MESH TG که تولد دوباره BitFenix NOVA محبوب است، با طراحی و ویژگی های دوباره مهندسی شده برای ارائه بهترین تعادل در عملکرد، را در دو رنگ سفید و مشکی معرفی کرد. NOVA MESH TG نه تنها ظرافت ساده BitFenix را نشان می دهد، بلکه فداکاری در ارائه شاسی کاملا رایانه ای را نشان می دهد. ویژگی اصلی کیس NOVA MESH TG طراحی تمیز آن است، به خوبی بین ساختار داخلی کاملا منظم و طراحی بیرونی براق با پنل شیشه ای دودی تکمیل شده است. طراحی آن دارای چندین ویژگی سهولت نصب و استفاده از قبیل نصب و راه اندازی کاربر پسند، مواد فشرده سازی شده، فیلتر غبار با چگالی بالا و قابل جابجایی و طراحی اتاق دوگانه است.

کیس بیتفنیکس
NOVA MESH TG همه جانبه دارای جریان هوای عالی همراه با طراحی زیبا و مدرن است و آن را به گزینه ای ایده آل برای اکثر سناریوهای کاربر تبدیل می کند. با داشتن فضای داخلی تمیز، جریان هوای بهینه و سازگاری گسترده، NOVA MESH تعادل بسیار خوبی در عملکرد و کلاس به نظر می رسد. این به طور خاص با سهولت استفاده در ذهن با ویژگی های نصب و نگهداری آسان طراحی شده است. تمام این موارد با یک صفحه جانبی از نوع شیشه حرارت دیده به نمایش در می آید تا اجزای اصلی سیستم را نشان دهد.
 


پنل شیشه ای با ضخامت 4 میلی متر با سایز نازک

کیس BitFenix NOVA MESH TG از یک صفحه جانبی شیشه ای با کیفیت بالا با قدرت 4 میلی متر بهره می برد. صفحه نمایش شیشه ای با رنگ و لعاب دیده می شود و اجزای اصلی اغلب روشنایی RGB را به نمایش می گذارد.

فضای داخلی تمیز با فضای مدیریت کابل 23 میلی متری پشت سینی مادربرد
NOVA MESH TG مجهز به کف پوش PSU است که PSU را مخفی کرده و حداکثر دو HDD در زیر آن وجود دارد، در حالی که می توان سه SSD را به پشت سینی مادربرد وصل کرد و فقط مادربرد، کارتهای گرافیک و محلول خنک کننده از طریق پنل شیشه ای نشان داده شده است. فضای مدیریت کابل 23 میلی متر در پشت سینی مادربرد باعث می شود تا پنهان کردن کابل ها کار ساده ای باشد. NOVA MESH TG با استفاده از سینی درایو، فضای زیادی را برای کارت های گرافیک با طول تا 340 میلی متر فراهم می کند.


 


همگام سازی
Spectre RGB Fan با مارک های اصلی مادربرد
در کیس بیتفنیکس NOVA MESH TG تعداد 4 فن با کارایی بالا نصب شده تا عملکرد خنک کنندگی کارآمدتری داشته باشند. فن های Specter A-RGB
هنوز هم می تواند جریان هوای کافی را به دلیل طراحی خاص تیغه فن فراهم کند.
چهار فن نصب شده قابل تنظیم RGB هستند و می توانند برای انتقال نور بدون درز زنجیر شوند و همچنین از ASUS AURA SYNC برای جلوه های روشنایی همزمان در کلیه مؤلفه ها و لوازم جانبی پشتیبانی می کنند.

قابلیت حرارتی
گردش هوا بهینه شده برای عملکرد خوب و طولانی شدن اجزای آن ضروری است. کیس BitFenix NOVA MESH TG بهترین جریان هوا را با یک مشبک فیلتر شده با گرد و غبار در قسمت جلویی ارائه می دهد که از رادیاتور 360 میلی متری و فن 3X با اندازه 120 میلی متر پشتیبانی می کند. اگزوز بالای 240 میلی متر و اگزوز 120 میلیمتری در پشت، تعادل خوبی در میزان جذب هوا و اگزوز را حفظ می کند.

طراحی عملکردی
طراحی داخلی تمیز نه تنها جریان هوای نامحدود را تضمین می کند بلکه جریان هوا را برای عملکرد خنک کننده مؤثر به GPU متمرکز می کند. کف پوش PSU نزدیک و تمیز، NOVA MESH TG را در داشتن دو اتاق مجزا نگه می دارد. این امر باعث می شود تا هر یک از اجزا به صورت جداگانه خنک شود تا عملکرد حرارتی کارآمدتری را ارائه دهد. بالشتک نرم بین شاسی و پنل های جانبی شیشه ای اطمینان حاصل می کند که حتی در هنگام کار با بار کامل، سر و صدای فن سیستم کاهش یابد.
 
تمیز کردن آسان با فیلترهای گرد و غبار قابل جدا شدن
NOVA MESH TG به گونه ای طراحی شده است که عملکرد قابل اطمینان را برای سالهای آینده ارائه دهد. با فیلتر کردن ذرات گرد و غبار که باعث کاهش طول عمر سیستم می شود، سیستم های ساخته شده با NOVA MESH TG می توانند از عملکرد عاری از گرد و غبار برخوردار شوند. مش ورودی هوای بهبود یافته در جلو
با فیلتر نایلونی تعبیه شده که مانع از ورود گرد و غبار به سیستم می شود، در حالی که فیلتر در پایین PSU را از گرد و غبار محفوظ نگه می دارد. همچنین اگزوز بالا نیز به فیلتر نایلون مجهز شده است تا از تطبیق پذیری اطمینان حاصل کند.

در جدول ذیل مشخصات فنی کامل این کیس را مشاهده فرمائید:

 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 10 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 1034
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025