Logitech G صفحه کلید بازی مکانیکی PRO X را معرفی می کند

Logitech G، مبتکر برجسته فن آوری های بازی و چرخ دنده های بازی، امروز از صفحه کلید بازی مکانیکی Logitech G PRO X رونمایی کرد. این صفحه کلید جدید دارای چندین کلید سوئیچ از جمله Clicky ،Linear و Tactile می باشد که در یک طراحی بدون صدا متناسب با نیازهای جوانب پشتیبانی فعلی و مشتاق است.

با استفاده از استانداردهای دقیق متخصصان برتر جهان در اسکورت، صفحه کلید بازی PRO X ساخته شده است تا قابلیت اطمینان و ویژگی های طراحی شده برای حرفه ای ها و گیمرهای رقابتی را فراهم کند.


 

Ujesh Desai، معاون رئیس جمهور و مدیر کل گیمینگ لاجیتک گفت: "گیمرها، ترجیحات مختلفی در هنگام تغییر کلیدهای صفحه کلید دارند. به همین دلیل ما می خواستیم یک صفحه کلید PRO جدید را طراحی کنیم که دارای سوئیچ های قابل تعویض باشد. ما با فراهم آوردن گیمرها به انتخاب سوئیچ مناسب برای مطابقت با سبک بازی خود، سطح جدیدی از عملکرد را ارائه داده ایم که برای نیازهای منحصر به فرد هر فرد بهینه شده است."

کیبورد لاجیتک جدید بر اساس طراحی بدون کلید کیبورد G PRO ساخته شده و بسته بندی آن برای سفر به مسابقات آسان است. علاوه بر این، یک اتصال Micro-USB جداشونده تضمین می کند که کابل هنگام حمل در کیف، در نقطه اتصال به صفحه کلید شکسته نشود. طراحی سه جانبه از بازوهای پشتیبانی کلیدها برای اتصال آسان و قابل اعتماد است. این صفحه کلید همچنین دارای نورپردازی قابل تنظیم RGB است که می تواند در پروفایل حافظه پردازنده ذخیره شود.

صفحه کلید بازی مکانیکی لاجیتک G PRO در دو نوع ارائه می شود که انتظار می رود در اکتبر سال 2019 عرضه شود. کیبورد بازی مکانیکی Logitech G PRO X با کلیدهای GX Clicky ،Linear یا Tactile قابل تعویض کاربر و کیبورد بازی مکانیکی Logitech PRO با کلیدهای غیر قابل تعویض با مبلغ 129.99 دلار می باشد. بسته های 92 عددی سوئیچ GX Clicky ،Linear یا Tactile جایگزین برای صفحه کلید PRO X را می توان از LogitechG.com با قیمت 49.99 دلار خریداری کرد.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 10 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 596
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025