Pine64 در حال ساخت ساعت هوشمند لینوکس 25 دلاری

اگر دوست دارید هر روز ساعت هوشمند بپوشید، اما نمی توانید صدها دلار برای خرید یکی از آن پرداخت کنید، نگران نباشید، به زودی یک گزینه 25 دلار وجود دارد.
طبق گزارش Liliputing، کمپانی Pine64 شرکتی که در پشت لپ تاپ PineBook Pro Linux، تبلت PineTab Linux و تلفن هوشمند PinePhone Linux قرار دارد، همچنین وعده ساخت ساعت هوشمند PineTime Linux را دارد. این محصول با قیمت بسیار باور نکردنی 25 دلار ارائه می شود، که همچنین باعث می شود یک اسکله شارژ، مچ بند 20 میلی متر و عمر باتری چند روزه به دست بیاورید.
در یک سری توییت، Pine64 روشن می کند که PineTime یک پروژه جانبی است و بنابراین اولویت آن زیر PineBook Pro و PinePhone است. با این وجود، این شرکت به توسعه دهندگان و جامعه می خواهد که پشت پروژه بیایند، آن را به جلو سوق دهند، و "این کار را در مسیری که می خواهند هدایت کنند."
 

Pine64 می گوید بدنه ساعت از طرح های موجود که قبلا توسط تولید کنندگان دیگر ارائه شده است، گرفته می شود و از آلیاژ روی و پوشش پلاستیکی استفاده می کند. شرکت های داخلی از طریق این شرکت تصمیم گیری می شوند و همانطور که تصویر بالا نشان می دهد، آنها دارای یک نمونه اولیه هستند.
برخورداری از چنین نقطه‌ای با قیمت پایین، PineTime را از ساعت یک به ساعت هوشمند بسیار محبوب تبدیل خواهد کرد، با فرض اینکه دارای یک ویژگی قابل مقایسه با آنچه که انتظار داریم از سایر ساعتهای هوشمند در حال حاضر در بازار باشد. هنوز یک ETA در پنجره انتشار وجود ندارد، اما من مطمئن هستم که هنگامی که لپ تاپ و تلفن های هوشمند برای خرید در دسترس هستند، وارد بازار می شوند.

در همین حال، اپل به تازگی اپل واچ سری 5 را با نمایشگری که همیشه روشن است، به طور کامل راه اندازی کرد. با این حال، بر خلاف PineTime، اپل حداقل 399 دلار برای ساعت هوشمند سری 5 می خواهد که بی‌شک بین این دو ساعت هوشمند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. 









 
منبع خبر : pcmag
  • 01 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 783
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025