لاجیتک ماوس گیمینگ بی سیم G604 LIGHTSPEED را معرفی کرد

Logitech G، یک برند زیر مجموعه Logitech پیشرو جهانی در تجهیزات بازی رایانه ای و کنسولی، امروز موس بازی بی سیم G604 LIGHTSPEED را معرفی کرد. ماوس گیمینگ G604 LIGHTSPEED، ماوس بی سیم نسل بعدی با عمر باتری شگفت انگیز، برای گیمرهایی که عاشق بازی هستند طراحی شده است، اما همچنین یک ابزار همه کاره است برای کاربران حرفه‌ای در زمینه‌های کاری مختلف نیز قابل استفاده خواهد بود.
 
Ujesh Desai، معاون رئیس جمهور و مدیر کل لاجیتک گفت: "اگر شما به بازیهایی مانند Fortnite و WoW Classic علاقه دارید، این ماوس بهترین ماوس مورد نظر شما خواهد بود." موس G604 LIGHTSPEED به این صورت طراحی شده است که دارای شش دکمه انگشت شست است، بنابراین می توانید به بهترین شکل بازی کنید و از طریق اعمال و کارهای مختلف، کنترل کاملی را در بازی در اختیار داشته باشید.

 
 
موس لاجیتک G604 LIGHTSPEED از فناوری بی سیم LITTSPEED Logitech G برای اتصال بدون تاخیر بهره برده است و همچنین از بهترین سنسور نوری اپتیکال (HERO) با کیفیت بالا Logitech G برخوردار است و که با ارائه صحیح گیم پلی و کارایی بالا در زمینه گیمینگ ارائه شده است.
 
علاوه بر این، گیمرها می توانند با فشار دادن یک دکمه اتصال را از LIGHTSPEED به اتصال بلوتوث تغییر دهند و با یک ماوس بین دو دستگاه مختلف جابجا شوند. این ماوس هنگام استفاده از LIGHTSPEED Wireless تا 240 ساعت بالاترین کارایی و با استفاده از بلوتوث، تا 5.5 ماه قابل استفاده خواهد بود.

G604 LIGHTSPEED قابل تنظیم دارای 15 کنترل قابل برنامه ریزی، یک چرخ پیمایش سریع دو حالته و یک دکمه انگشت شست شش بسته ای است. برای کمک به گیمرها G604 LIGHTSPEED را می توان با استفاده از نرم افزار G HUB Logitech برنامه ریزی کرد. این نرم افزار پیشرفته بازی با داشتن یک رابط تمیز و مدرن، به گیمرها اجازه می دهد تا به سرعت دستورات مربوط به هر دکمه را بر روی موس خود شخصی سازی کنند.

 
ماوس گیمینگ بی‌سیم Logitech G604 LIGHTSPEED در پاییز 2019 با قیمت پیشنهادی 99.99 دلار در فروشگاه‌های جهانی عرضه خواهد شد.
 
در زیر می توانید مشخصات کامل این محصول را مشاهده کنید:

 









 
منبع خبر : engadget
  • 26 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 874
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025