تبلت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شد

سامسونگ بعد از دو سال تبلت جان سخت و مستحکم خود را در نمایشگاه ایفا 2019 با نام گلکسی تب اکتیو پرو رونمایی کرد. این تبلت نسخه برتر و کامل تر تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ محسوب می‌شود.

محصولات سری اکتیو سامسونگ در وهله نخست با دوام بالا ساخته می شوند. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که حتی با دستکش های ضخیم کار کند، همچنین می توانید از قلم S Pen که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، استفاده کنید. کلیدهای سخت افزاری در زیر صفحه تعبیه شده است.

این تبلت از نمایشگر 10 اینچی بهره می‌برد و از DeX Mode پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1200 x 1600 پیکسل بوده و دارای نسبت تصویر 16:10 است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش به 550 نیت می‌رسد.


تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active Pro برای کار در شرایط سخت طراحی شده است. این محصول استاندارد IP68 را دریافت کرده؛ بدان معنا که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده که این یعنی دستگاه مورد بحث برای سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری آزمایش شده است.

 

این تبلت دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که به‌ کمک کارت حافظه‌ی microSD تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ نام چیپست را فاش نکرد، اما براساس اطلاعات گیک‌بنچ باید اسنپدراگون ۷۱۰ باشد.

این تبلت با سیستم عامل اندروید 9 پای وارد بازار می شود. این دستگاه مجهز به باتری 7،600 میلی آمپری می باشد که توسط کاربر قابل تعویض است. در مشخصات تکمیلی این تبلت جدید شامل یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی است.

تبلت جدید سامسونگ از تاریخ 1 اکتبر با قیمت 600 یورو در آلمان به فروش می‌رسد. در صورت سفارش نسخه LTE، باید 670 یورو هزینه کنید. سامسونگ اعلام کرده این تبلت جان سخت تا 4 سال بروزرسانی نرم افزاری دریافت می‌کند که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.










 
منبع خبر : gsmarena
  • 16 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 805
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025