مقایسه ساعت هوشمند Fitbit Versa 2 در مقابل Apple Watch 4

Fitbit یکی از بزرگترین شرکت های گجت های پوشیدنی می باشد. ساعت هوشمند Fitbit Versa 2 به عنوان رقیبی برای Apple Watch 4 شناخته شده است. هر دو ساعت هوشمند هستند که تمرکز زیادی روی تناسب اندام دارند، اما تفاوت های زیادی نیز دارند، که قیمت مهمترین تفاوت آنها نیست.
ما در اینجا آنها را به طور کامل مقایسه کرده ایم، بنابراین می توانید ببینید فیتبیت ورسا 2 و اپل واچ 4 دقیقا مشابه هستند یا خیر؟
 
طراحی و صفحه نمایش Fitbit Versa 2 در مقابل Apple Watch 4
 
 
Fitbit Versa 2 ظاهری تقریبا شبیه به Apple Watch 4 دارد، زیرا هر دو دارای یک صفحه نمایش نسبتا مربع با گوشه های گرد و روشنایی تا 1000 نیت هستند. در حالی که Fitbit اندازه دقیق یا مشخصات صفحه لمسی و رنگی Versa 2 را تأیید نکرده است، ما می دانیم که بدنه ساعت 40 میلی متر است، در حالی که اپل واچ 4 در دو انتخاب 40 میلی متر (با صفحه نمایش 1.57 اینچی 394×324) یا 44 میلی متر (با صفحه نمایش 1.78 اینچ 448×368) قرار دارد. با این ,وجود، در حالی که Fitbit Versa 2 فقط در یک اندازه عرضه می شود، اما دارای تسمه های کوچک و بزرگ در جعبه است.
 
در مورد تسمه های این دو ساعت هوشمند، Fitbit Versa 2 همراه با یک سیلیکون بافته شده است، در حالی که اپل واچ 4 با بند ورزشی، چرمی یا استیل ضد زنگ همراه است. مورد اپل واچ 4 یا آلومینیوم یا استیل است، در حالی که برای Fitbit Versa 2 همیشه آلومینیومی است.
 

تفاوت دیگر طراحی این دو در این است در حالی که اپل واچ 4 دارای تاج دیجیتالی است، Fitbit Versa 2 دارای یک دکمه استاندارد است.
در نهایت از لحاظ بصری کاملا مشابه هستند،
اما اپل واچ 4 احتمالا کمی پریمیوم تر به نظر میرسد و قابل تنظیم تر است.

تناسب اندام و ویژگی های Fitbit Versa 2 در مقابل Apple Watch 4

هر دو ساعت تا 50 متر ضد آب هستند،
بنابراین با اطمینان می توانید از آنها برای ورزش شنای خود استفاده کنید. آنها هر دو شامل ردیابی فعالیت های عمومی، به علاوه ردیابی خواب، و ردیابی تمرین های مختلف، که توسط یک مانیتور ضربان قلب کنترل می شود، هستند.
اپل واچ 4 دارای GPS مستقل است در حالی که Fitbit Versa 2 فقط می تواند به GPS تلفن شما متصل شود. Apple Watch 4 همچنین دارای یک ECG (الکتروکاردیوگرام) است که می تواند ریتم و فعالیت الکتریکی قلب شما را بخواند، در صورتی که این ویژگی توسط Fitbit Versa 2 ارائه نمی شود.

 

در مورد سایر ویژگی ها، فیتبیت الکسا آمازون را به Fitbit Versa 2 اضافه کرده است، بنابراین می توانید از قدرت دستیار هوش مصنوعی Amazon استفاده کنید. صاحبان Apple Watch 4 مهارتهای مشابهی را از Siri کسب می کنند.

 
هر دو ساعت همچنین می توانند اعلان ها را از تلفن شما نمایش دهند و اجازه پرداخت بدون تماس (با Fitbit Pay یا Apple Pay) را می دهند. هر دو همچنین دارای فضای ذخیره سازی برای موسیقی هستند. بنابراین در اینجا شباهت های زیادی نیز وجود دارد اما اپل واچ 4 با GPS خود مانند یک دستگاه تناسب اندام کامل تر احساس می شود.


قدرت و باتری Fitbit Versa 2 در مقابل Apple Watch 4

در حالی که فیتبیت ورسا 2، Fitbit OS را اجرا می کند، اپل واچ 4 از watchOS 5 استفاده می کند. اینها هر دو سیستم عامل کامل ساعت هوشمند با پشتیبانی از برنامه ها هستند، اما سیستم عامل اپل 5 کامل تر از این دو است.
همچنین اپل واچ 4 نیز در نسخه LTE عرضه می شود، بنابراین می توانید واقعا بدون تلفن استفاده کنید، اما این ویژگی نیز توسط Fitbit Versa 2 ارائه نمی شود.

 
در مورد مشخصات اصلی Fitbit، دارای فضای حداقل 300 آهنگ است. در عین حال Apple Watch 4 دارای 16 گیگابایت حافظه (که احتمالا بسیار بیشتر از نسخه 2) و نیز تراشه S4 دو هسته ای است. عمر باتری می تواند منطقه ای باشد که Fitbit Versa 2 با این وجود قول 5+ روز را می دهد در حالی که Apple Watch 4 تنها 18 ساعت وعده می دهد.

در دسترس بودن و قیمت Fitbit Versa 2 در مقابل Apple Watch 4

اکنون اپل واچ 4 با قیمت 399 دلار برای مدل GPS با سایز 40 میلی متر شروع می شود و تا مدل 44 میلی متر بزرگتر که به 429 دلار افزایش می یابد. آیا LTE می خواهید؟ مبلغ 499 دلار برای مدل 40 میلی متر و 529 دلار برای مدل 44 میلی متر شروع می شود.


Fitbit Versa 2 قرار است در 15 سپتامبر وارد فروشگاه های ایالات متحده شود و قیمت آن 199.95 دلار است (مگر اینکه شما نسخه ویژه ای که همراه با بند بافته است، انتخاب کنید). بنابراین قیمت آن تقریبا نصف، از ارزانترین قیمت اپل واچ 4 است.

 

همانطور که مشاهده می کنید، اینها دستگاههای کاملا مشابه هستند، اما با توجه به اینکه Apple Watch 4 به هر دو روش بزرگ (GPS) و کوچک ارائه می دهد،
این یک طراحی ممتاز با کیفیت تر است، از نظر انتخاب سبک و اندازه، ذخیره بیشتر، اتصال LTE اختیاری و موارد دیگر.
با این وجود، عمر باتری آن از نظر تئوری بسیار بدتر است و دو برابر بیشتر از آن نیز هزینه دارد، بنابراین اگر می خواهید یک گزینه ارزان قیمت و با نیاز به استفاده از GPS تلفن خود بهره مند شوید، Fitbit Versa 2 می تواند یک انتخاب قدرتمند باشد.









 
منبع خبر : techradar
  • 11 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 1007
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025