Lian Li کیس جدید TU150 را معرفی کرد

Lian Li تولید کننده پیشرو جهان در شاسی های آلومینیوم و لوازم جانبی کامپیوتر، مفتخر است که از عضو جدید خانواده TUخود با TU150رونمایی کند. این محصول برای کاربرانی که دنبال سیستم هایی با فرم فاکتور کوچک هستند طراحی شده است. TU150 قابل حمل با دسته جمع شده آن، امکانات تهویه مطبوع، تجربه ای تقریبا بدون ابزار را ارائه می دهد. این کیس ترکیبی از شیشه و آلومینیوم در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای معرفی شده است.

 

 
TU150 با هدف ارائه تجربه ای بهتر برای علاقه مندان به Mini-ITX، یک مورد کوچک از فاکتورهای کوچک و پیشرفته است. ساخته شده با پنل های جانبی و آلومینیومی برس خورده مشکی یا نقره ای و یک صفحه پنل شیشه ای در سمت چپ که تقریبا تمام فضای آن را پوشش می‌دهد. این کیس قابلیت حمل تا 15 کیلوگرم را داراست و با الهام از TU100 و TU200، دسته موجود در بالای کیس درون بدنه جای گرفته تا به شکل کامل جمع شود و نمای بالای کیس را همچنان بدون تغییر حفظ کند.

برای تکمیل نمای زیبای خود، TU150 از تمام قابلیت‌های ورودی / خروجی مورد انتظار در یک مورد مدرن بهره مند است، مانند دو عدد USB3.0 و یک عدد USB Type C و همچنین صدای HD که در اختیار شما قرار می دهد. برای مدیریت حرارتی، کاربران از سازگاری سیستم خنک کننده TU150 حتما راضی خواهند بود. با عمق 375 میلیمتر و عرض 203 میلیمتر، TU150 می تواند به راحتی دو فن 120 میلی متر، یکی در جلو و دیگری در عقب، برای ایجاد یک تونل هوای مستقیم و اطمینان از تهویه مناسب کلیه اجزاء در خود جای دهد. علاوه بر این، دو فن 120 میلی متری را می توان در زیر GPU نصب کرد تا کارت گرافیک را در دمای کارایی مطلوب نگه دارید. علاقه مندان با کارایی بالا همچنین می توانند یک خنک کننده آبی 120 میلی متر یا یک یک خنک کننده بادی با ارتفاع 165 میلی متر را نصب کنند. از همه مهمتر، TU150 تا 3 عدد اسلات قابل جدا سازی دارد که می تواند از کارت گرافیک های دارای طول و عرض 320 میلی متر در 165 میلی متر پشتیبانی کند.

 

حتی برای مباحث ذخیره سازی، TU150 ناامیدتان نمی کند. با استفاده از دو عدد جایگاه برای 2.5 اینچ SSD یا یک عدد 2.5 اینچ + یک عدد 3.5 اینچ هارد سازندگان می توانند از پانل شیشه ای مجهز برای نمایش جسورانه پیکربندی ذخیره سازی خود بهره ببرند زیرا مدیریت کابل نه تنها باعث می شود سیستم شما خوب به نظر برسد بلکه در حقیقت به بهبود جریان هوای آن کمک می کند.
TU150 با یک راه حل مدیریت کابل در پنل بالا طراحی شده است زیرا مکانیزم دسته جمع شده فضای "اتاق زیر شیروانی" را ایجاد می کند و فضای کافی برای ذخیره کردن برخی از کابل ها را از بالا می گذارد و ثانیا، سینی مادربرد به گونه ای طراحی شده که
امکان فضای بیشتری برای ساماندهی کابل ها فراهم می کند، در حالی که در سمت راست شاسی فضای کافی برای مسیریابی و مرتب کردن تمام کابل های شما وجود دارد. در آخر اینکه، پنل جانبی شیشه‌ای از قسمت محو شده‌ای در بالا استفاده می‌کند که دیدن کابل‌ها را محدود خواهد کرد.

 

TU150 همین حالا قابل تهیه بوده و قیمت آن 109.99 دلار خواهد بود.

در جدول زیر میتوانید مشخصات کامل فنی ای کیس را مشاهده کنید:

 










 
منبع خبر : guru3d
  • 04 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 985
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025