BIOSTAR مادربرد Racing B365GTA را معرفی کرد

بایوستار تولید کننده پیشرو مادربردها، کارتهای گرافیک و دستگاههای ذخیره سازی، مفتخر است با تولید Racing B365GTA مادربرد جدیدی را به نسل چهارم مادربردهای Racing خود اضافه کند.
طبق گفته سازنده، این مادربردها برای گیمرهایی که به دنبال یک بُرد با درجه کیفیت A و قابلیت های گیمینگ A+ هستند طراحی و ساخته شده است. RACING B365GTA با اجزای با کیفیت عالی و پرمیومی مجهز شده است که عملکرد سطح حرفه ای را بدون ایجاد خطر در دوام تضمین می کند.

 

مادربردهای جدید با وجود مقرون به صرفه بودن، دارای یک طراحی جدید و آینده نگر هستند که با طراحی‌های مرسوم مقداری متفاوت است. علاقه مندان می توانند یک کامپیوتر شخصی بسازند که از سایرین فراتر رود و یک استاندارد جدید برای طراحی رایانه شخصی خود تنظیم کنند.

مادربرد BIOSTAR RACING B365GTA دارای جدیدترین چیپست Intel B365 است و از پردازنده های نسل 9 و 8 اینتل هسته پشتیبانی می کند. اسلات PCIe M.2 32Gb/s به همراه سازگاری با فناوری Intel Optane، به شما این امکان را می‌دهد سیستم خود را سریع‌تر آماده کرده و پهنای باند دستگاه‌های ذخیره سازی خود را برای دسترسی بی وقفه به بازی خود افزایش دهید.
پشتیبانی USB 3.1 Gen1 (با سرعت 5 گیگابایت در ثانیه) برای داشتن یک تجربه آسان در زمینه اتصال سریع دستگاههای خارجی شما و سرعت انتقال سریعتر (در مقایسه با USB 2.0) و HDMI وضوح 4K به منظور اجرای بهتر گیم پلی از دیگر قابلیت های این مادربرد است.

 

علاوه بر این، مادربرد Biostar Racing B365GTA دارای کانکتورهایی برای موس PS/2 و صفحه کلید PS/2 است. علاوه بر اتصال HDMI که قبلا ذکر شد می توانید از رابط VGA نیز استفاده کنید. همچنین یک درگاه GbE LAN، هشت رابط USB 3.1 Gen1 و شش رابط USB 2.0 در برد وجود دارد. علاوه بر این، B365GTA در کل دارای سه اتصال صوتی با یک رمزگذار ALC887 است. درگاه COM نیز موجود است.

حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR4 که در چهار اسلات حافظه جای می‌گیرند، فضای زیادی را برای امور چند وظیفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. با چنین طراحی جسورانه و خاکستری و هیت سینک جذاب، مطمئنا
هر بیینده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.









 
منبع خبر : techpowerup
  • 02 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 807
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025