صفحه کلید و ماوس بی سیم Logitech MK470 رسما اعلام شد

به تازگی Logitech صفحه کلید بی سیم خود با نام Logitech MK470 و ماوس Combo را معرفی کرد که از یک کیبورد فوق العاده نازک و کوچک و یک ماوس مدرن راحت بهره می برد. تایپ کردن، کلیک کردن و پیمایش این محصول بسیار دقیق اما فوق العاده آرام و بیصدا است و تجربه کار لذت بخش را برای شما و اطرافیان فراهم می کند.
 

طراحی جدید، MK470 Slim Combo میز کار شما را زیبا و جذاب خواهد کرد و محیطی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان می آورد که باعث ایجاد خلاقیت می شود. کیبورد MK470 تمام کلیدهای مورد نیاز شما، از جمله پد شماره ها را در یک طرح جمع و جور دارد، بنابراین با یک محصول کارآمد و راحت روبرو هستید. با کلیدهای باریک و سوئیچ های سایلنت این کیبورد یک تجربه تایپ آرام و لمس مانند لپ تاپ را، و نیز با کلیک های سایلنت ماوس تجربه کاری فوق العاده آرام را تجربه می کنید.
 


 

کیبورد MK470 و ماوس Combo را با یک گیرنده USB بی سیم 2.4 گیگاهرتز برای بی سیم آسان و قابل اعتماد به رایانه می توانید متصل کنید. این کیبورد و موس همچنین شامل یک ویژگی خودکار Sleep است که در صورت عدم استفاده در یک زمان مشخص، ماوس و صفحه کلید را در حالت صرفه جویی در باتری قرار می دهد، بنابراین می توانید عمر باتری را تا 18 ماه برای ماوس و 36 ماه برای صفحه کلید، افزایش دهید. کیبورد بی سیم لاجیتک MK470 و موس بی سیم آن با قیمت 44.99 پوند در دسترس می باشد.

در جدول زیر میتوانید مشخصات کامل فنی این محصول را مشاهده کنید:

 









 

منبع خبر : guru3d
  • 27 مرداد 1398
  • َAghasi - Admin
  • 781
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025