Cooler Master چهار مدل پاور جدید از سری MasterWatt معرفی کرد

Cooler Master با معرفی چند مدل جدید، پاورهای سری MasterWatt خود را گسترش داد. این پاورها دارای بهره‌وری منطبق بر گواهی PLUS Bronzeا80 هستند و جایگزین سری GM می‌شوند. مدل‌های جدید دارای مدیریت کابل نیمه ماژولار، حالت فن نیمه فعال و کابل‌های قوی‌تر هستند.

این پاورها ساخت کمپانی HEC Group و مبتنی بر توپولوژی Double Forward و طراحی مبتنی بر مبدل DC به DC برای تولید شاخه‌های ثانویه هستند. خازن‌های ورودی ساخت کمپانی تایوانی TEAPO با توانایی کار در دمای تا +85 درجه سلسیوس هستند که نشان از تلاش Cooler Master برای کاهش هزینه ساخت است.
 

کابل‌های PCI-e این پاور دارای قطر 16AWG هستند که به تغذیه بهتر کارت‌های گرافیک پرمصرف کمک می‌کند. فن 120 میلی متری به کار رفته در این پاورها از یاتاقان LDB بهره می‌برد که به ادعای Cooler Master، بادوام‌تر از فن‌های بوشی معمولی است. سیستم فن نیمه فعال پیاده سازی شده، فن را تا آستانه لود 15 درصد غیر فعال نگه می دارد که به عملکرد کم صداتر کمک می‌کند.

مدل‌های جدید MasterWatt متشکل از 450 واتی، 550 واتی، 650 واتی و 750 واتی هستند. این پاورها ماه میلادی جاری روانه بازار می‌شوند. ارزان ترین مدل این سری 60 یورو و گران ترین آنها 90 یورو قیمت دارد.




 

منبع خبر : -
  • 26 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1366
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025