اجرای ویندوز 10 روی دوگانه‌های Galaxy S8 و Galaxy Note 8 آسان شد

اجرای نسخه دسکتاپی ویندوز ۱۰ روی جدیدترین پرچمدارهای شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ با راهکاری به مراتب ساده‌تر از گذشته ممکن شده است.

اگرچه جزئیات مربوط به امکان اجرای نسخه دسکتاپی ویندوز ۱۰ روی گلکسی اس ۸، همزمان با رونمایی از این محصول و داک مخصوص آن یعنی DeX ارائه شده بود اما این بار Ingram Micro به عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌ کننده محصولات حوزه تکنولوژی، همکاری با سامسونگ و آمازون را در دستور کار قرار داده است تا راهکاری ساده‌سازی شده را برای دسترسی مشتریان Samsung DeX به نسخه کامل دسکتاپی ویندوز، آن‌ هم از روی گوشی هوشمندشان فراهم کند.

راهکار این شرکت در قالب سرویس‌های ابری، ترکیبی از سرویس‌های آمازون و همچنین سیستم‌عامل ویندوز را به عنوان یک راهکار جامع DaaS در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب، مالکان گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ می‌توانند دسکتاپ مجازی را در چند گام ساده روی گوشی هوشمند خود اجرا کنند.

با استفاده از این راهکار و در کنار به‌کارگیری داک DeX سامسونگ، کاربران می‌توانند گوشی خود را به هر صفحه‌ نمایش مجهز به درگاه HDMI متصل کرده و با استفاده از ماوس و صفحه‌ کلید تجربه جذابی را در استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپی کامل داشته باشند.

نکته قابل توجه در این بین، استفاده از سرویس ابری Amazon Web Services به جای پلتفرم ابری آژور مایکروسافت است.

وقتی DeX شرکت سامسونگ در کنار راهکار ابری آمازون قرار می‌گیرد، کاربر علاوه بر اینکه دسترسی کاملی به محیط دسکتاپی خواهد داشت می‌تواند از تمام فایل‌ها و اپلیکیشن‌های موجود هم استفاده کند.

در حال حاضر امکان استفاده رایگان سی روزه از سرویس Amazon Workspaces در اختیار مالکان گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس۸/اس ۸ پلاس در کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، فرانسه، هلند، نیوزیلند، آمریکا و بریتانیا قرار گرفته است.

درنظر داشته باشید که این پیشنهاد تنها از طریق برنامه Windows Desktop Free Trial DeX در اختیار کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن یادشده را می‌توانید از فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ یعنی Galaxy App Store دریافت و نصب کنید.




 
منبع خبر : -
  • 15 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1780
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025