ZenBook Pro UX550، سریع‌ترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت‌بوک سری زن‌بوک پرو ایسوس

ایسوس محصولات سری ZenBook Pro خود را با اضافه کردن محصولی جدید گسترش داده است. این محصول، لقب باریک‌ترین، سبک‌ترین و البته سریع‌ترین نوت‌بوک سری زن‌بوک پرو ایسوس را یدک می‌کشد.

لپ‌تاپ جدید ZenBook Pro UX550 ایسوس، محصول جدیدی است که توسط این شرکت، پیش روی مشتاقان قرار گرفته است. این لپ‌تاپ لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین محصول سری ZenBook Pro را یدک می‌کشد. اگرچه این محصول، عنوان سریع‌ترین لپ‌تاپ این سری را نیز از آن خود کرده است اما مشخصات سخت‌افزاری آن در سطح پرچمدارهای قدرتمند این سطح از بازار نیست. با وجود این، ایسوس قابلیت ویژه‌ای را در این نوت‌بوک ادغام کرده است تا محصول خود را از‌ آنچه در بازار شاهد هستیم متمایز کند و مزیت رقابتی تازه‌ای را پیش روی خریداران و به ویژه مشتاقان نوت‌بوک‌های سری زن‌بوک پرو قرار دهد.

ZenBook Pro UX550 از نسل هفتم پردازنده اینتل Core i7 در کنار ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت PCIe SSD و پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 1050 Ti بهره می‌برد. این محصول، به صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی و قابلیت مالتی تاچ نیز مجهز شده است. دو درگاه تاندربولت ۳ از نوع یو‌اس‌بی C در کنار دو درگاه یو‌اس‌بی ۳.۱ نوع A، گزینه‌های ارتباطی لازم را برای کاربران فراهم می‌کنند. سنسور تشخیص اثرانگشت با پشتیبانی از Windows Hello نیز راهکار امنیتی ایسوس برای ورود به محیط نرم‌افزاری این نوت‌بوک به حساب می‌آید. ASUS Pen دیگر راهکار ویژه این شرکت در قالب یک قلم مخصوص است که از طراحی، حاشیه‌نویسی و نوشتن متون با دقت و حساسیت بالا پشتیبانی می‌کند. این ترکیب، در داخل بدنه آلومینیومی با وزن ۱.۸ کیلوگرم جا گرفته است تا حمل و نقل آسان را برای کاربران تضمین کند.

قابلیتی که این محصول را از سایر رقبای حاضر در این سطح از بازار متمایز می‌کند، تکنولوژی شارژ سریع است که امکان شارژ از صفر تا ۶۰ درصد را در مدت زمان ۴۹ دقیقه فراهم می‌کند.

ایسوس در حال حاضر ZenBook Pro UX550 را در لیست محصولات خود در وب‌سایت رسمی‌اش قرار داده است. قیمت پایه این نوت‌بوک، ۱۶۹۹ دلار اعلام شده است.




 

منبع خبر : -
  • 05 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1483
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025