Aero 15 X، عضو جدید خانواده گیمینگ لپ‌تاپ‌های گیگابایت، پردازش گرافیکی بهتر و حاشیه کمتر صفحه‌ نمایش

گیگابایت سری Aero 15 لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را با اضافه کردن یک مدل‌ جذاب‌ و چشم‌نواز با پسوند X در بخش نام‌گذاری، بروز رسانی کرده است. حاشیه‌های ۵ میلی‌متری صفحه‌ نمایش این لپ‌تاپ‌ باعث شده گیگابایت عنوان “near-borderless” را برای توصیف آن درنظر بگیرد.

Aero 15 X لپ‌تاپ تازه معرفی شده گیگابایت، ۲.۱ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن هم ۱.۹ سانتی‌متر اعلام شده است. این مدل بروز رسانی شده، تقریباً تمامی مولفه‌های محبوب از سری Aero 15 را حفظ کرده و بار دیگر پیش روی شما قرار داده است. به عنوان مثال، می‌توان به استفاده از پردازنده اینتل Core i7-7700HQ، هشت گیگابایت رم DDR4-2400، سه درگاه یو‌اس‌بی ۳.۰ نوع A و قابلیت ارتباطی تاندربولت ۳ با سرعتی تا حداکثر ۴۰ گیگابیت برثانیه در کنار کانکتور یو‌اس‌بی نوع C با خروجی ۵ ولت / ۳ آمپر اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به اسلات دوگانه M.2 PCI-E، درگاه HDMI، مینی دسپلی‌پورت، شکاف ویژه خواندن کارت حافظه جانبی، سیستم کالیبراسیون رنگ X-Rite Pantone، حاشیه‌های باریک ۵ میلی‌متری صفحه‌نمایش و بالاخره باتری ۹۴ وات ساعتی اشاره کرد.

هیچ شکی نیست که چشمگیرترین بروز رسانی در Aero 15 X، جایگزین کردن کارت گرافیک GeForce GTX 1060 6GB با گزینه‌ای قدرتمندتر یعنی GeForce GTX 1070 8GB است. خروجی دوگانه 4K با استفاده از HDMI 2.0 و مینی دیسپلی‌پورت ۱.۳، صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، بهره‌مندی از دوربین اچ‌دی و کولر مخصوص CPU / GPU با لوله‌های مسی و دو فن ویژه، از دیگر مشخصات این محصول است.

Aero 15 X از صفحه‌کلید فول‌سایز با سیستم مدیریت نور Fusion RGB شرکت گیگابایت نیز بهره‌مند شده است. به این ترتیب می‌توانید افکت‌های نوری صفحه کلید را با استفاده از نرم‌افزار Gigabyte Fusion مدیریت کنید. علاوه بر این، گیمرها هم می‌توانند ماکروهایی را به‌طور جداگانه به هر کلید از صفحه‌کلید اختصاص دهند.

آن‌طور که توسط گیگابایت اعلام شده، X Aero 15 در رنگ‌های سیاه، نارنجی و سبز روانه بازار خواهد شد. تاریخ عرضه این محصول به بازار، اواسط ماه اکتبر اعلام شده است اما گیگابایت هنوز توضیحاتی را در خصوص قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ اعلام نکرده است.




 

منبع خبر : -
  • 04 مهر 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1423
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025