مانیتور کوانتوم دات پاویلیون 27 اچ پی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد

اچ پی در نمایشگاه CES 2019 از مانیتور فوق‌العاده‌ی پاویلیون ۲۷ پرده‌برداری کرد؛ پاویلیون ۲۷ در واقع نخستین مانیتور مجهز به نمایشگر QLED است که اچ‌پی آن را به‌شکل رسمی یعنی کوانتوم دات نام‌گذاری کرده است. این پنل‌ها تصاویر را به‌ شکلی واضح‌تر و تمیزتر به‌ نمایش می‌گذارند؛ در ضمن، اشیای به‌ نمایش‌ در آمده در آن‌ها، حالتی سرزنده و پرنور دارد.

معرفی اچ‌پی پاویلیون ۲۷، قدم رو به‌ جلوی مهمی در صنعت مانیتورها به‌ شمار می‌آید و قطعا در آینده محصولات بیشتری از نمایشگر QLED بهره خواهند گرفت. این نوع نمایشگرها، از بیش از یک میلیارد رنگ مختلف پشتیبانی می‌کنند.

این مانیتور که دارای وضوح تصویر QHD (معادل 1460x1440 پیکسل) است، به فناوری کوانتوم دات مجهز شده و این یعنی به‌ منظور تولید تصاویر، از میکروکریستال استفاده می‌کند. به‌علاوه، حاشیه‌ی کنار این نمایشگر در سه طرف بالا، چپ و راست، بسیار اندک است.
 

پاویلیون 27 اچ پی / HP Pavilion 27


از آنجایی که اچ‌پی برای تولید این مانیتور از فناوری PLS سامسونگ استفاده کرده است، می‌توان انتظار زاویه‌ی دید مناسب و روشنایی کافی را از آن داشت. مانیتور جدید اچ‌پی از فناوری فری‌سینک AMD نیز پشتیبانی می‌کند.

HP Pavilion 27 در واقع نارک‌ترین مانیتور ساخته‌ شده توسط اچ‌پی به‌ شمار می‌آید و از این حیث نیز درخور توجه است. اکثر قسمت‌های بدنه‌ی این مانیتور تنها 6.5 میلی‌متر ضخامت دارند، این درحالی که قسمت پایینی آن به‌ دلیل جای‌‌ دادن درگاه‌های مختلف، ضخامت بیشتری دارد. یکی از نقاط ضعف نمایشگر جدید اچ‌پی، این است که نمی‌توان آن را روی دیوار نصب کرد. این مانیتور جذاب دارای درگاه USB-C، دیسپلی‌پورت و HDMI است و در ماه مارس 2019 (اسفند 1397 - فروردین 1398) با قیمت 399 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.







 

منبع خبر : zoomit.ir
  • 18 دی 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1511
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025