کمپانی Manli از دو نسخه‌ جدید از کارت‌ های RTX 2070 رونمایی کرد

کمپانی Manli Technology Group که یکی از تولید کنندگان عمده‌ی کارت گرافیک و قطعات سخت‌ افزاری در جهان به شمار می‌رود، چندی قبل از دو نسخه‌ی سفارشی کارت گرافیک GeForce RTX 2070 رونمایی کرد.

کارت گرافیک اول Manli RTX 2070 Twin Cooler نام دارد و طبق اعلام کمپانی سازنده، همانند دیگر مدل معرفی شده توانایی اورکلاک بالایی دارد.
 

manli 2070 Twin cooler


این محصول ساده یک نمونه‌ی جدید و سفارشی مجهز به دو فن 80 میلی‌متری است که سیستم خنک کننده‌ی آن شامل لوله‌های ناقل حرارت مسی آبکاری شده است که باعث انتقال هرچه بهتر و سریع‌تر گرمای تولیدی توسط تراشه‌ی گرافیکی و افزایش طول عمر محصول می‌شود. این کارت جدید مجهز به تراشه گرافیکی جدید کمپانی انویدیا مجهز به معماری Turning است که تعداد 2304 هسته‌ی پردازشی CUDA را در دل خود جای داده است. فرکانس پایه‌ی این محصول نیز بر روی 1410 مگاهرتز تنظیم شده که می‌تواند به راحتی تا 1620 مگاهرتز در حال بوست افزایش یابد.

 

manli 2070 gallardo

محصول دیگری که از سمت این کمپانی کمتر شناخته شده در ایران معرفی شده، کارت سفارشی و زیبای GeForce RTX 2070 Gallardo است که یک نمونه سفارشی شده تمام عیار محسوب می‌شود. پوشش میانه‌ی بخش خنک‌ کننده‌ این کارت به وسیله‌ی بافت‌های سنگی شکل تزئین شده است که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن می‌شود.

برای بخش خنک‌کننده‌ی این محصول از چهار لوله انتقال حرارت مسی استفاده شده است تا انتقال حرارت در آن به شکل موثری انجام شود. علاوه‌ بر مورد گفته شده می‌توان مشاهده کرد که دو عدد فن 90 میلی‌متری بر روی این محصول تعبیه شده است که عملکرد بی نظیری را به کاربران ارائه می‌کند. طبق اعلام کمپانی سازنده، کارت‌های گرافیک GeForce RTX 2070 Gallardo توانایی اورکلاک تا 5 درصد بیشتر نسب به مدل‌های مرجع را دارند.






منبع: zoomg.ir

منبع خبر : zoomg.ir
  • 19 آبان 1397
  • َAghasi - Admin
  • 1225
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025