لپ‌تاپ‌ جدید Notebook 7 Spin سامسونگ با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل معرفی شد

سامسونگ در سال 2016 رده جدیدی از لپ‌تاپ های خود را با عنوان Notebook 7 Spin معرفی کرد که اگرچه از نظر طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن نداشت اما در یک قیمت پایین، قطعات سخت افزاری خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد. اکنون سامسونگ نسخه جدیدی از این محصولات خود را معرفی کرده است.

در فاصله چند روز تا آغاز نمایشگاه CES 2018، سامسونگ نسل جدیدی از لپ‌تاپ های Notebook 7 Spin خود را معرفی کرد که این بار به پردازند‌ه‌های قدرتمند و نسل هشتمی اینتل مجهز شده‌اند و همچنین پشتیبانی از قلم‌های هوشمند Active Pen را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. همچون نسخه اول از این محصولات، این لپ‌تاپ‌ های جدید نیز قابلیت چرخش 360 درجه‌ای صفحه نمایش را دارا هستند و هم اکنون با استفاده از قلم‌های لمسی هوشمند می‌توانند برای طراحی‌ و نقاشی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

Notebook-7-Spin-2.jpg - 74.70 kB

پردازنده‌های Core i5 نسل هشتم اینتل نیز با چهار هسته و هشت رشته پردازشی تضمین می‌کنند که این محصولات جدید در قیاس با نسل پیشین خود از عملکرد بسیار بهتری برخوردار هستند. در کنار این قابلیت‌های جدید، لپ‌تاپ‌های Notebook 7 Spin هم اکنون دارای یک سنسور شناسایی انگشت نیز هستند و با پشتیبانی از قابلیت Windows Hello امکان ورود به ویندوز 10 با استفاده از چهره را هم فراهم می‌کنند.

از میان دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این لپ‌تاپ ‌ها می‌توان به 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، صفحه کلید با نور پس زمینه، یک پورت USB-C، یک پورت USB 3.0 و همچنین یک خروجی HDMI اشاره کرد. برخلاف نسل پیشین از این محصولات که در دو نسخه 13 و 15 اینچ عرضه شدند؛ سامسونگ امسال تنها نسخه 13 اینچ از این محصولات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ دارای وضوح 1920 در 1080 پیکسلی یا Full HD است. سامسونگ همچنین اعلام کرده است برای باتری این لپ‌تاپ ظرفیت بالایی را در نظر گرفته است تا با هر بار شارژ مدت زمان‌ زیادی کاربران خود را همراهی‌ کند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ‌ ها اعلام نشده است.

Notebook-7-Spin-4.jpg - 104.82 kB



 
منبع: shahrsakhtafzar.com
منبع خبر : shahrsakhtafzar.com
  • 16 دی 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1898
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025