مادربردهای جدید ایسوس

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان، با تیم خلاق طراحی و مهندسین نخبه خود IT بازار مادربرد های رده بالا را از آن خود کرده است. طی گزارشی از میزان فروش مادربردهای جدید بر اساس چیپ ست های Z270 و X299 و سری AMD، بیشترین میزان درصد فروش را به ایسوس نسبت داده است:

گزارش نشریه ای معتبر در مورد سهم فروش مادربردها:

"ASUS  کمپانی تولید کننده مادربرد با فاصله بسیار زیاد بیش از 60 درصدی نسبت به رقبا در تولید مادربردهای رده بالا برپایه چیپ ست های رده بالای اینتل سهم بازار را به خود اختصاص داده است که این شرکت در حال حاضر بزرگترین فروشنده مادربرد در چین، امریکا، اروپا و خاور میانه است.

این درحالی است که رقیب این شرکت یعنی GIGABYTE در سال 2016 به علت افزایش قیمت قطعات، ضعیفتر شده و بازار مادربرد چین را از دست داد که به ناچار این کمپانی با ادغام چند بخش منابع محدود کسب و کار خود را با هم به اشتراک گذاشته است و از آنجا که تاثیر این اصلاحات ممکن بیش از یک سال اثر خود را نشان دهد، منابع بر این باورند که ASUS در سال 2018 نیز سهم بازار را به خود اختصاص داده و یکه تازی خواهد کرد.

 

این در حالی است که ASUS چندین سال پیش این تغییرات را داشته و با توجه به مهیا کردن شرایط برای ورود به جنگ قیمت گذاری در محصول، اکنون وارد فاز جدیدی شده و این برند توجه خود را بر بهبود ذهنیت برند خود، طراحی محصول و کیفیت متمرکز کرده است تا بازار را از سمت رده میانه به سمت رده بالا سوق دهد.

با درنظر گرفتن میزان فروش در پلتفرم های مشخص، ASUS توانسته 70 درصد از سهم فروش در مادربردهای X299 را با تولید و توزیع سری های ROG، PRIME و TUF به خود اختصاص دهد. این میزان در مادربرد های برپایه پلتفرم AMD Ryzen نیز بیش از 70 درصد است.

با در نظر گرفتن عرضه نسل جدید پردازنده و پلتفرم اینتل با نام Coffee Lake در ماه اکتبر امسال، ایسوس فصل شلوغی خواهد داشت و احتمالاً میزان عرضه مادربردهای این شرکت در این فصل بیش از پنج میلیون در یک چهارم پایانی سال 2017 خواهد بود."





 
منبع خبر : -
  • 18 شهریور 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1931
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025