شیائومی، یک گوشی میان‌رده بدون رابط‌ کاربری MIUI عرضه خواهد کرد

پروژه اندروید وان، تجربه سیستم‌ عامل اندروید را روی گوشی‌های ارزان‌قیمت مبتنی بر پروژه Android One امکان‎پذیر می‌کند. به همین جهت، شرکت شیائومی به عنوان یکی از سازندگان معتبر بازار گوشی‌های هوشمند مصمم است تا با گوشی جدیدی مبنی بر این پروژه و البته، فاقد رابط‌ کاربری MIUI به دنیای جدید محصولات مجهز به نسخه خالص اندروید قدم بگذارد.

گوشی جدید شیائومی Mi 5X در پایگاه POSTEL اندونزی رؤیت شده است اما برخلاف محصولی که پیش‌تر معرفی شده بود، این محصول فاقد رابط‎کاربری MIUI است و در توضیحات این مدل، ذکر شده که نسخه جدید Mi 5X از یک نرم‌افزار توسعه یافته توسط شرکت گوگل استفاده می‌کند. به همین جهت، گمان می‌رود که مدل جدید گوشی شیائومی Mi 5X، یک گوشی ارزان‌ قیمت و مبتنی بر پروژه Android One خواهد بود.

مانند نسخه اصلی، مدل ارزان‌ قیمت شیائومی Mi 5X به دوربین دوگانه مجهز شده است و از نمایشگر 5.5 اینچی Full HD استفاده خواهد کرد. با این‎حال، هیچ خبری از رابط‌ کاربری MIUI و انتظار طولانی‌مدت برای عرضه به‎روزرسانی‎های جدید نرم ‎افزاری نیست زیرا گوگل، این مدل را آپدیت خواهد کرد. سایر مشخصات‎ این مدل در حال‎ حاضر، فاش نشده است اما بعید می‌دانیم تفاوت چشمگیری بین مدل اصلی و نسخه ارزان‏‌قیمت گوشی شیائومی Mi 5X وجود داشته باشد.

انتظار می‌رود در 21 آگوست (30 مرداد)، شرکت گوگل جزئیات بیشتری را پیرامون گوشی مبتنی بر پروژه اندروید وان جدید شیائومی Mi 5X ارائه دهد. هرچند، در حال حاضر قابل پیش‌بینی نیست که این مدل در کدام بازارها عرضه می‌شود اما شاید شیائومی، این مدل را به صورت گسترده در خارج از بازار چین عرضه نماید.




 

منبع خبر : -
  • 29 مرداد 1396
  • َAghasi - Admin
  • 1651
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025