چند ترفند برای سرچ کردن سریعتر در گوگل + تصاویر

تایپ کردن کلمات و کلیدواژه های مختلف برای رسیدن به یک نتیجه خوب و قابل قبول در گوگل زمانبر است و شما مجبور هستید زمان بسیاری را صرف کنید تا به نتیجه دلخواه از آنچه هدف شماست برسید زیرا با تایپ یک کلمه یا کلید واژه خاص تمامی مطالب مرتبط برایتان نماش داده می شود و بسیاری از مواقع شما نتایجی نامرتبط هم دریافت می کنید.

استفاده از علامت نقل قول (" ") می تواند برای شما راهگشا باشد، به این ترتیب با قرار دادن جمله یا کلمه مورد نظرتان در علامت نقل قول موتور جستجوگر تنها مطالب مرتبط با سوژه شما را سرچ و ارائه می‌کند. به عنوان مثال سرچ کنید "برندگان اسکار".

با استفاده از این علامت علاوه بر کلمات و جملات می توانید فواصل زمانی یک موضوع را نیز در گوگل به راحتی سرچ کنید و نتایج دلخواه را بدست آورید. جمله بالا را در فاصله زمانی سرچ کنید، به عنوان مثال جستجو کنید " برندگان اسکار" 2010..2017

می توانید برای موتور جستجوگر محدودیت بگذارید تا به سراغ مطالب متفرقه هم پیرامون سوژه شما نرود، به عنوان مثال اگر به دنبال برندگان نول در سالهای خاصی هستید و می خواهید برندگان رشته های دانش و ادبیات را بیابید در نواز ابزار عبارت : دانش، ادبیات" برندگان جایزه نوبل" را تایپ کنید.

همچنین اگر پیش از هر کلمه یک علامت (-) منها بگذارید می توانید آن را از لیست موضوعات سوژه خود حذف کنید.
 






 

منبع خبر : yjc.ir
  • 29 خرداد 1396
  • َAghasi - Admin
  • 2285
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025