نظر مدیر هواوی در رابطه با تلفن های هوشمند اندروید

روز به روز تکنولوژی ساخت گوشی های هوشمند پیشرفته تر می شود و نیاز های سخت افزاری آن گسترده می شود برخی بر این باورند که با به روز شدن گوشی های هوشمند باید حافظه و رم آنها ارتقا یابد. به طور مثال تلفن های هوشمند وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T از حافظه اجرایی 6 گیگابایتی استفاده کردند.
 
اما برخی افراد دیگر مانند Lao Shi مدیر بخش اجرایی هواوی بر این باور هستن که تنها با داشتن 4 گیگابایت رم می توان یک تلفن هوشمند خوب در دسترس داشته باشیم او همچنین در نرم افزار پیام رسان Weibo خود اعلام کرده است که اکثر گوشی‌های هواوی با 4 گیگابایت رم عملکرد بهتری را دارند تا زمانی که 6 گیگابایت رم روی آن‌ها قرار بگیرد.
 

 
این مقام اجرایی شرکت هواوی برای اینکه نظریه و حرف خود را به اثبات برساند عنوان کرد: در حال حاضر آی‌فون 7 با 2 گیگابایت رم (3 گیگابایت در نسخه پلاس) می‌تواند به خوبی فعالیت‌ها را مدیریت کند،که این موضوع  به بهینه بودن سیستم عامل iOS  ربط دارد اما درتلفن های هوشمند اندرویدی ،مقدار 4 گیگابایت برای انجام تمام فعالیت‌ها کافی به نظر می‌رسدوافزایش میزان رم به بیش از 4 گیگابایت تنها موجب بالارفتن هزینه‌های تولید خواهد شد.




 
منبع خبر : yjc.ir
  • 26 اسفند 1395
  • َAghasi - Admin
  • 2234
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025