هواوی میت 9 به زوم اپتیکال 4 برابر مجهز می شود

اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد گوشی در راه عرضه و خارق العاده هواوی میت 9 می دانید، باید بگوییم که یکی از افشا کنندگان مشهور مدعی شده که اشتباه می کنید. هم اکنون چندین هفته از انتشار اولین مشخصات منسوب به این گوشی گذشته است و اخیراً ویژگی های مهیج تازه ای توسط ایوان بلاس به میت 9 نسبت داده شده که با مشخصات قبلی کاملاً متفاوت است.


ایوان بلاس مدعی شده اولا میت 9 به زوم اپتیکال 4 برابری مجهز خواهد شد و ثانیا مدل پیشرفته به قیمت 1300 دلار عرضه می شود. این قیمت برای مدل میت 9 پرو تعیین شده که به صفحه نمایش 5.9 اینچی QHD، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و اندروید 7.1 نوقا مجهز است.

قیمت گذاری های اخیر هواوی بسیار به قیمت گذاری های سامسونگ و اپل نزدیک شده است. ظاهراً زوم اپتیکال 4 برابری بزرگ ترین نقطه قوت و عامل فروش این گوشی به حساب می آید یا حداقل هواوی احساس می کند که این قابلیت قوی ترین بخش دستگاه است.



بعد از بکارگیری برند لایکا در P9، این شرکت وارد یک همکاری جدید با شرکت شرکت مشهور لنز آلمان که برای دوربین های موبایلی طراحی شده است و اولین ثمرات این همکاری در قالب میت 9 یا میت 9 پرو به کاربران ارایه خواهد شد. با توجه به اینکه انتظار می رود این فبلت به دوربین دوال برند لایکا مجهز شود، می توان حدس زد که زوم 4 برابری نیز با سبکی مشابه لنز تله فوتو در آیفون 7 پلاس ارایه می شود که بالاتر از لنز زاویه باز اصلی قرار گرفته است.

تنظیمات دوربین این گوشی بسیار شبیه به P9 است و حتی توضیحات لنزهای "Summarit-H 1:2.2/27 ASPH" به شکل برجسته ای در کنار تنظیمات اصلی ظاهر شده است. قابلیت های احتمالی دیگری که بتواند قیمت گذاری میت 9 را توجیه کند هنوز مشخص نشده اند. حتی با در نظر زوم اپتیکال 4 برابری هم می توان انتظار داشت که قیمت 1300 دلاری این گوشی برای کاربران یک شک بزرگ باشد.




 

منبع خبر : خبر فناوری

برچسب ها :

  • 04 آبان 1395
  • َAghasi - Admin
  • 2347
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025