سامسونگ در آستانه سقوطی بی سابقه

در هفته ای که گذشت غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد به طور کلی تولید و فروش نوت 7 را متوقف و آن ها را از بازار خارج کند. این تصمیم شرکت سامسونگ زمانی اتخاذ شد که گزارش هایی مبنی بر انفجار گوشی های جایگزین که وعده داده شده بود ایمن بوده و مشکلشان رفع شده است، به دست آمد.

پس از هفته ها بحرانی که سامسونگ با آن دست و پنجه نرم کرد تا تصویر برند و محصولات خود را حفظ کند، این بار تحلیلگران تصمیم به برکناری و حذف این گوشی از سری گوشی های هوشمند خود گرفتند. گزارش ها حاکی از آن است که از آغاز این هفته سود سهام سامسونگ 8 درصد افت کرده است.


 


پیش بینی شده است که جمع آوری گوشی های نوت 7 برای سامسونگ از این ماه تا پایان سال 2017  9.5 میلیارد دلار ضرر فروش و 5.1 میلیارد دلار بدهی به همراه خواهد داشت.

سامسونگ در حالی علت انفجار نوت 7 را اشکال در باطری اعلام کرده بود که پس از تعویض و رفع مشکل بازهم شاهد انفجار گوشی های نوت 7 بودیم. هم اکنون این شرکت در حال بررسی علت این انفجارها است و به زودی بیانیه ای مبنی بر علت انفجار نوت 7 صادر خواهد کرد.

این شرکت به منظور حفظ مشتریان خود به آن ها وعده داده که با تعویض نوت 7 خود با دیگر محصولات سامسونگ مبلغ 100 دلار آمریکایی اعتبار دریافت می کنند. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد با گسترش تولید و فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تا حدی از میزان خسارت های خود بکاهد.





 
منبع خبر : yjc.ir
  • 25 مهر 1395
  • َAghasi - Admin
  • 2095
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025