خرید اینترنتی هرچند بسیار ساده و سریع است، اما همواره مشکلاتی از جمله نحوه بسته بندی، خرابی و مشکلات احتمالی هنگام تحویل کالاها دغدغه هایی را برای کاربران به وجود می آورد.
به همین منظور برای اطمینان خاطر مشتریان امکان برگشت کالا را در نظر گرفتیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در زمان تحویل کالا یا حتی بعد از آن امکان پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد.

 

توجه: در هر حالت برای برگشت کالا فاکتور آن نیز باید به همراه کالا ارسال شود.

 

1)       مغایرت مشخصات کالاهای سایت با کالای ارسالی: مشخصات کالاها از سایت شرکت های سازنده استخراج میشود و احتمال تغییر مشخصات کالاها در طول زمان وجود دارد. همواره سعی کرده ایم که مشخصات کالاها به روز باشد، اما در صورتی که عکس یا مشخصات کالاها با کالای ارسال شده همخوانی نداشته باشد، خریدار میتواند موضوع را در اسرع وقت (کمتر از 24 ساعت) به ما اطلاع دهد و هماهنگی های لازم را برای برگشت کالا انجام دهد. پس از برگشت کالا در صورت نیاز کالای جایگزین ارسال خواهد شد یا در صورت لزوم وجه کالا به حساب خریدار عودت داده میشود.
در این صورت هزینه ارسال و برگشت کالا به عهده تک رایان میباشد.
توجه: کالا دقیقا با همان شرایط ارسال شده باید مرجوع شود، در صورت بسته بندی نامناسب یا استفاده از دستگاه و باز کردن آن امکان برگشت کالا وجود ندارد.

2)     نقص فنی کالا: اکثر کالاهای موجود در فروشگاه دارای ضمانت شرکت های معتبر هستند. با این حال در صورتی که کالا شامل شرایط گارانتی شرکت مربوطه باشد، خریدار حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا میتواند مشکل را به بخش فروش اعلام کند و کالا را به فروشگاه ارسال کند. تک رایان در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد اما زمان و نحوه ی رفع مشکل برای تمام کالاها یکسان نیست.
برای کالاهایی که شامل گارانتی نمیباشند (مانند پردازنده های اینتل) در صورتی که ایراد ظاهری مشاهده نشود و کالا عملکرد صحیح نداشته باشد امکان مرجوعی وجود دارد.
در صورت بروز مشکل تا 7 روز پس از تحویل کالا به مشتری مسئولیت رفع عیب یا تعویض کالا به عهده فروشگاه تک رایان میباشد.
هزینه ی حمل و نقل و ارسال کالا به فروشگاه تک رایان و یا شرکت گارانتی کننده در صورتی که عیب آن تایید شود بر عهده ی فروشگاه تک رایان و در صورتی که ایراد مطرح شده صحت نداشته باشد بر عهده خریدار میباشد.

توجه: کالا در صورت داشتن ایراد ظاهری (ضربه، تماس با آب، له شدگی و شکستگی، انواع سوختگی ناشی از حرارت یا برق نامتعارف) امکان برگشت ندارد.

3)     مشکلات مربوط به حمل و نقل: تمامی کالاهای ارسالی از تک رایان با توجه به نوع کالا به طور استاندارد بسته بندی و پس از ارسال کالا مشخصات بارنامه و روش ارسال به کاربر اعلام خواهد شد. پس از این مرحله در صورتی که کالایی در حمل و نقل آسیب دیده باشد، مسئولیت این خسارت با شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی تک رایان مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات رسانی شرکت های حمل و نقل کننده ندارد.
در صورتی که کالای تحویل گرفته شده ایراد ظاهری دارد مشتری میتواند از قبول آن خودداری کند و مشکل را از طریق شرکت مربوطه پیگیری نماید.

با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل مشتری میتواند در کمتر از 24 ساعت کاری موضوع را ترجیحا از طریق ایمیل به همراه عکس به فروشگاه منتقل کند تا مورد پیگیری شود.
تمامی کالاهای ارسالی با تیپاکس و پست پیشتاز دارای بیمه میباشند و مسئولیت کالاهای ارسال شده با پیک موتوری بر عهده تک رایان میباشد.

مدیریت سایت
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2018